顺贤の部落 MiyNoos ©

One World One Dream!

Please support my Sponsor, thanks =)

Sunday, March 16, 2008

An Email to PM

While I'm enjoying the "Bah The Soh" biscuit gave by our ex-transport minister, Dato' Seri Chan Kong Choy, I wrote an email to Pak Lah through http://www.warkahuntukpm.com.my/.

The content of the email is:

YAB,

Saya baru menonton demonstrasi Hindraf dari YouTube.com, apakah berbezaan antara demonstrasi antara Hindraf dan demonstrasi jalanan yang dianjurkan UMNO di Pulau Pinang baru-baru ini? Sebagai ketua untuk Hindraf, mereka yang sebagai ketua telah ditahan di bawah ISA. Apakah penjelasan YAB tentang demonstrasi yang dianjurkan oleh UMNO? Siapa yang akan bertanggungjawap dan akan dihukum terhadap perkara tersebut? Adakah ini ialah budaya bangsa kita?

Sebagai rakya Pulau Pinang, saya inginkan kemajuan ekonomi, perpaduan, kemakmuran, kedamain dan kesamarataan di tanahair yang tercinta ini.

Saya berharap YAB akan menjawab soalan yang dimainkan dalam kepala saya, semoga Malaysia akan disanjung tinggi di persada dunia.

Sekian terima kasih.

Yang menunggu jawapan…

I hope PM will reply my mail... I'm eagerly waiting for his +ve reply... Hopefully I won't be detain under ISA... May GOD bless me and Malaysia ^^


Update: 17 March 2008, 8:30pm
This was the reply from PM, -.-

2 Comments:

Post a Comment

<< Home